נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כל הסיבות שבגללן גם לכם כדאי לפנות אל הר הביטוח

חסכון גדול יותר ראשית

 

הכסף מעסיק אתכם? אתם עובדים שעות נוספות כדי להרוויח אותו? עושים אינספור חסכונות ומנסים להיות כמה שיותר מחושבים לקראת העתיד? אם כך, אתם אנשים מודרניים שחיים בעידן קפיטליסטי שלמעשה לא משאיר לנו שום ברירה אחרת אלא להתנהל בדרך כזאת. לכן אפשר להבין מדוע אתם רוצים להיות כמה שיותר בשליטה ולדעת לאיפה הולכים כל הכספים שלכם בכל חודש. עם זאת, האם אתם באמת יודעים לומר משהו על הביטוחים הרבים שאתם עושים ומשלמים עליהם? מדהים לראות שרוב האנשים חוסכים בלא מעט מקומות אך בנושא הביטוחים הם פשוט סומכים על חברות הביטוח השונות. אם גם אתם התנהלתם כך עד היום כדאי שתדעו: כנראה שגם אתם משלמים כפילויות רבות. יש הרבה מאוד סוגים של ביטוחים שכל אחד מאיתנו עושה, בין אם זה ביטוח רכב, חיים, דירה או אפילו ביטוח פנסיה ובין כל הביטוחים הללו יש אינספור כפילויות. חבל על הכסף שלכם והגיע הזמן שתבדקו את הדברים האלה לעומק, אז למה אתם מחכים?

חסכון גדול יותר

מה תגלו ואיך אתם יכולים לעשות את הבירור?

 

האמת היא שבעבר היה מאוד קשה להבין איזה ביטוחים יש לכל אחד מאיתנו ועל מה בדיוק אנחנו משלמים. העניין הוא שכל אחד היה רגיל לעשות מספר ביטוחים שונים ולפעמים אנחנו גם עושים את הביטוחים שלנו אצל כמה וכמה חברות ביטוח. משמעות הדברים שהיא שלהתחיל להצליב את המידע זו משימה כמעט בלתי אפשרית ולכן ברור מדוע אנשים התנהלו כך במשך שנים מבלי לעצור ולבדוק את המצב. זה נשמע לכם מוכר? אם כך, כדאי שתפנו עוד היום אל הר הביטוח, תשאירו שם את הפרטים הבסיסיים שלכם, כמו שם ושם משפחה, ותבקשו שיעשו עבורכם בירור מעמיק. הר הביטוח זו יוזמה מאוד מבורכת שלמעשה יכול לבדוק עבור כל אחד מאיתנו איזה ביטוחים יש לנו, כמה אנחנו משלמים עליהם והאם יש ביניהם כפילויות. מאוד משתלם לעשות זאת כי אם תגלו שאכן יש כפילויות תוכלו לבטל אותן ואת אותו הכסף לחסוך!

 

מה תעשו עם החיסכון

 

אתם לא חייבים להחליט שאת הכסף שאתם חוסכים על ביטוחים כפולים תשאירו מעכשיו בעובר ושב, כי למעשה תוכלו להיות עוד יותר מחושבים. כלומר, אם תגלו בעזרת הר הביטוח שאתם מבזבזים מאה ש״ח בחודש על ביטוחים כפולים תוכלו לפתוח חיסכון. זה לא משנה איפה אתם פותחים את החיסכון הזה, כי מה שבטוח זה שתוכלו כך לחסוך 1200 ש״ח בשנה ולאורך השנים זה כבר יהיה חיסכון משמעותי מאוד! אין סיבה שחברות הביטוח תמשכנה ליהנות מכל הבלגאן הזה והגיע הזמן שכל אחד מאיתנו יפקח את העיניים ובעזרת ״הר הביטוח״ נתחיל כולנו להיות יותר אחראים לביטוחים השונים שאנחנו עושים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ברירת מחדל
סוגים של מזוודות
מזוודות קשיחות

מעוניינים לבצע רכישה של מזוודות קשיחות מהמותגים הגדולים בעולם? ובכן, באמצעות אתר קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה משלמת ומהנה

פרסום בגוגל ראשית
פרסום בגוגל לעסקים

כיום גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול בעולם אשר בכל חודש מצבעים בו קרוב ל 200 מיליארד חיפושים. הוא מאפשר