נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

בניית אתרים – פרמטר קריטי בקידום אתרים אורגני

קריטי בקידום ראשית

ללא בניית אתרים, לא ניתן לבצע קידום אורגני אשר בכוחו להגדיל את ההכנסות של בעל עסקים.

בניית אתרים וקידום אורגני

בניית אתרים היא פעולה חשובה ביותר לביצוע, זאת משום שהעידן האינטרנטי כיום שינה לחלוטין את כללי המשחק. אם בעבר רוב האנשים ביצעו את הרכישות של מוצרים ושירותים שונים באמצעות חשיפה לאמצעי המדיה המסורתיים כגון תשדירי רדיו, פרסום בעיתונים או באמצעות משלוח הודעות אסמס כיום רוב תקציבי הפרסום עוברים למדיה האינטרנטית – ולא בכדי. מנועי החיפוש השונים ובראשם גוגל גרמו למהפכה של ממש, וכיום מעל מיליארד גולשים בכל יום נכנסים לגוגל ומקלידים בקשות לקבלת שירות או מוצר מסוים. לכן, מדובר בהזדמנות יוצאת דופן עבור בעלי עסקים, חברות וארגונים לפרסם את עצמם באמצעות גוגל, אך חשוב לדעת כי לפרסום בגוגל יש שני מרכיבים חשובים: בניית אתרים וקידום אתרים אורגני.

קריטי בקידום

מהו בניית אתרים?

בניית אתרים מתבצעת לרוב ע"י חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ויודעת להשתמש בכל הכלים הטכנולוגיים אשר עומדים לרשותה בכדי לבנות אתר אשר מותאם לכללים של מנועי החיפוש. למעשה, גוגל מאפשרת לחפש אתרים רק לאחר שבוצע להם אופטימיזציה – פעולה שבה ניתן להיכנס לאתר לא רק באמצעות המחשב, אלא גם באמצעות הסלולרי. מנתונים אשר אספה גוגל עולה כי רוב הגולשים מבצעים את החיפוש שלהם באמצעות המובייל, ולכן מדובר במרכיב קריטי ביותר בבניית אתרים. מאחר ורוב בעלי העסקים אינם מודעים לחידושים הרבים בתחום, כמו גם העובדה כי בניית אתרים היא תהליך אשר אורך זמן ודורש ביצוע מספר פעולות הכוללות אפיון אתר, ביצוע חקר שוק, בניית האתר ולאחר מכן תחזוקה ותמיכה טכנית יש צורך בלקיחה של חברה מקצועית אשר מכירה את כלל הכללים עליהם מתבססת המערכת וזאת על מנת שהאתר יהיה מותאם לגוגל, כך שיהיה ניתן לבצע גם קידום אתרים אורגני.

מהו קידום אתרים אורגני?

קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש של גוגל הוא כיום הדרך השיווקית הטובה ביותר להגדלת ההכנסות של העסק, זאת משום שגוגל מאפשרת באמצעות מנוע החיפוש שלה להגיע למקומות הראשונים של שורות החיפוש. חשוב לדעת בהקשר זה כי מנתונים סטטיסטים אשר נאספו מראים באופן מוחלט כי רוב הגולשים לא בודקים את התוצאות מעבר לעמוד השני, ולכן קידום אתרים אורגני מאפשר לאתר להגיע לשורות הראשונות של מנוע החיפוש. במידה ואכן משלבים את בניית האתרים ביחד עם קידום אורגני, ניתן להבטיח כי החשיפה לעסק תהיה ממוקדת ונכונה. חברה אשר משלבת את היכולת הזו היא חברת dweb, אשר מאפשרת לפשט את תהליך בניית האתר, זאת בזכות צוות מקצועי אשר לו ניסיון ארוך שנים בעבודה מול מנוע החיפוש של גוגל, כמו גם בניית אתרים באמצעות מערכת הניהול של וורדפרס.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ברירת מחדל
סוגים של מזוודות
מזוודות קשיחות

מעוניינים לבצע רכישה של מזוודות קשיחות מהמותגים הגדולים בעולם? ובכן, באמצעות אתר קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה משלמת ומהנה

פרסום בגוגל ראשית
פרסום בגוגל לעסקים

כיום גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול בעולם אשר בכל חודש מצבעים בו קרוב ל 200 מיליארד חיפושים. הוא מאפשר