נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

סוגי עורכי דין (להתייחס לעורך דין מס הכנסה)

כלי בית משפט

עריכת דין ומערכת המשפט באופן כללי הינה מערכת סבוכה ורבת פנים ועל כן מצריכה את עורכי הדין להתמקצע בתחומים שונים על מנת לתת את המענה הטוב ביותר על סוגיות משפטיות מתוחכמות המצריכות עומק רב והבנה עמוקה של החוק בתחום. בדומה לתחומי החיים ומערכת החוקים והכללים של מדינת ישראל ושל הקהילה החיה בה, כך גם כל אספקט נפרד בחוק מצריך התייחסות משפטית של בעל מקצוע בתחום ולא כל עורך דין באשר הוא עורך דין ייתן לכם את המענה הטוב ביותר לו אתם ראויים וזכאים.

מאזניים

סוגי עריכת דין:

  1. עורך דין פלילי – אולי סוג עורך הדין המוכר ביותר, שכן מקרים פלילייים אלו הם המקרים אשר עולים לכותרות העיתונים באופן התכוף ביותר ואשר יש בהן מן העניין הציבורי הגדול ביותר. עורך דין פלילי מטפל במקרה של עבירות פליליות ומייצג הן את התובע אשר לרוב הן רשויות אכיפת החוק במדינה והן את הנתבע, אשר מואשם בביצוע עבירות המעוגנות בחוק הפלילי.

עבירות שונות אשר עבורן יידרש עורך דין בעל התמחות בפלילים הן :  אלימות, פגיעה ברכוש (ונדליזם), שימוש וסחר בסמים, ארגון הימורים לא חוקיים, עבירות מין והטרדות מיניות, וכן עבירות כלכליות ובתוכן עבירות "צווארון לבן" ועבירות סחיטה.

  1. עורך דין גירושין – למרבה הצער, זוגות רבים ולמעשה סטטיסטית אחד מכל שלושה זוגות נשואים במוקדם או במאוחר יסיים את דרכו ברבנות.

במקרים רבים ומצערים, וודאי כאשר ישנם גם ילדים בתמונה, חלוקת הרכוש בין בני הזוג ,  לרוב רכוש אשר נרכש מתוך חשבון משותף של בני הזוג, ובמקרים רבים גם הבית והרכבים של הזוג הינם מקור למחלוקות.

במקרים כמו זה, כל אחד מבני הזוג נועץ בנפרד עם עורך דין לדיני גירושין וזאת כדי למזער את כמות עוגמת הנפש המגיעה גם כך במקרי גירושים וכמובן במקרים של חלוקת משמרות על הילדים והסדרי מזונות בהתאם.

  1. עורך דין מס הכנסה

עו"ד אורדן מספר כי מס ההכנסה במשק הישראלי הוא המקור המרכזי להכנסות ממסים של הממשלה. כתוצאה מכך, לא רק במקרים בהם אתם מרגישים שאתם צריכים עזרה בתיאום המס שלכם מול רשויות החוק ובפרט רשויות המס הקרות והנוקשות, אלא במקרים רבים כמו דאגה לירושות, זכייה בפרסים וכן בפדיון רווחים מתיקי השקעות וכספים המנוהלים על ידיכם או על ידי באי כוחכם בחו"ל.

מקרים רבים נוספים אשר מצריכים סיוע של עורך דין המומחה במס הכנסה הוא במקרה של תיקים של העלמות מס.

לעתים, אזרחים מן השורה מואשמים בעבירות חמורות של העלמות מס בעוד אותם אזרחים בתום לב ביצעו את העבירה ואולי אף לא ביצעו אותה. כך או כך, לעיתים ייעוץ קצר וליווי של עורך דין בתהליך זה יכול לחסוך לכם סכום נכבד מאוד של כסף.

תפקידו של עו"ד נדל"ן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ברירת מחדל
סוגים של מזוודות
מזוודות קשיחות

מעוניינים לבצע רכישה של מזוודות קשיחות מהמותגים הגדולים בעולם? ובכן, באמצעות אתר קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה משלמת ומהנה

פרסום בגוגל ראשית
פרסום בגוגל לעסקים

כיום גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול בעולם אשר בכל חודש מצבעים בו קרוב ל 200 מיליארד חיפושים. הוא מאפשר