נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך הר הביטוח יוכל לעזור לכם לחסוך?

הר הביטוח יעזור לכם לחסוך

רבים מאיתנו עושים כל שביכולתם כדי להרוויח כמה שיותר כסף בחודש ואצל כל אחד מאיתנו זה בא לידי ביטוי בדרך אחרת. יש מי שנשאר שעות נוספות בסוף היום במשרד ויש מי שמתחיל את עבודתו בשעות מוקדמות במיוחד בבוקר. מה שבטוח זה שכל אותם האנשים שעובדים כל כך קשה לא באמת יהיו מוכנים לבזבז את כספכם לריק, ובצדק. מצד שני, סוכני הביטוח הרבים משכנעים אותנו לאורך השנים להשקיע בלא מעט ביטוחים, בין אם מדובר על ביטוחי חיים, פנסיות שונות או אינספור חסכונות. אם זה נשמע לכם מוכר וגם אתם חוסכים בביטוחים שונים מזה שנים, כדאי שתדעו: יכול להיות שאתם משלמים הרבה יותר מידי. הר הביטוח זו היוזמה שתוכל לעזור לכם להבין איפה אתם עומדים, מה המצב שלכם והאם יש מקום לעשות שינויים בכל הגורמים שאליהם אתם מפרישים כספים מידי חודש. למידע נוסף.

הר הביטוח עוזר לחסוך

שירות יעיל במהירות שיא

בעבר אנשים שרצו להבין על מה הם משלמים וכמה היו צריכים לפנות באופן עצמאי אל כמה חברות ביטוח, לנסות להבין איך נראות הפוליסות שלהם ועד איזה סעיפים הם חתומים. זו הייתה דרך מאוד מייאשת להבין על מה כולנו משלמים ולכן ברור מדוע רוב האנשים, בסופו של דבר, לא באמת עשו זאת ופשוט המשיכו לשלם עשרות שנים כספים מיותרים. אם זה נשמע לכם מוכר, כדאי שתדעו שבדיוק עבור אנשים כמוכם הוקמה היוזמה שעונה לשם ״הר הביטוח״. בעזרת היוזמה הזאת אתם יכולים להבין כמה אתם משלמים, על מה והאם תוכלו לעשות שינויים שונים בנושא. השירו מאוד יעיל כי תוך ימים בודדים תוכלו לקבל אליכם את כל המידע. אומנם זה נכון שאולי לא תאהבו את מה שתגלו, אך מצד שני, בהחלט יכול להיות שבהתאם לממצעים האלה תוכלו לקבל החלטות חדשות ולעשות אי אילו שינויים.

שומרים על הפרטיות שלכם

היה לכם נדמה שכדי לקבל את כל המידע מהר הביטוח אתם צריכים למסור אינספור פרטים אישיים? להציג בפני גורמים זרים את מצב חשבון הבנק שלכם או את תלוש המשכורת שלכם בשנים האחרונות? אם כך, כדאי שתדעו זה לא המצב. למעשה בימינו הר הביטוח דורש מכם רק להציג נתונים כמו שם, שם משפחה ותעודת זהות שכן בהתאם לפרטים הללו כבר ניתן יהיה לבצע עבורכם את כל הבירורים שצריך. אין סיבה להמשיך ולתרום לחברות הביטוח השונות כספים מיותרים בכל שנה כי את אותו הכסף אפשר להתחיל לחסוך לטיולים שונים בחו״ל או לכל מטרה אחרת.

ישנה כתבה מעולה בנושא הר הביטוח באתר shopis.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ברירת מחדל
סוגים של מזוודות
מזוודות קשיחות

מעוניינים לבצע רכישה של מזוודות קשיחות מהמותגים הגדולים בעולם? ובכן, באמצעות אתר קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה משלמת ומהנה

פרסום בגוגל ראשית
פרסום בגוגל לעסקים

כיום גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול בעולם אשר בכל חודש מצבעים בו קרוב ל 200 מיליארד חיפושים. הוא מאפשר