נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

גורמים המשפיעים על התקדמותו של אתר בגוגל

קידום נכון

שלא כמו פעם, הרשת מלאה היום בכל כך הרבה תוכן שהקלות שבה אפשר להתבלבל היא כמעט בלתי נסבלת. ריבוי האתרים וכניסתו של גוגל לחיינו כמנוע החיפוש המרכזי בעולם, הופך את גוגל לידיים והרגליים של אתר האינטרנט של בית העסק שלכם, ובהתאם יכול להשפיע על צמיחת ההכנסות והתרחבות או צמצום של קהל הלקוחות של בית עסק. חשוב לדעת שיש גורמים המשפיעים על התקדמותו של אתר בגוגל, ובמאמר זה נכיר את הגורמים האלו יותר מקרוב.

 

קידום אתרים – זה חובה?

לפני שניגע בגורמים המשפיעים על התקדמותו של אתר בגוגל, נשאלת השאלה האם קידום אתרים הוא חובה. אז כמובן שאין כללים פורמליים בכל הקשור לשיווק וקידום של בתי עסק, אבל מי שמבין קצת את העולם לא יכול שלא להסתכל על קידום אתרים בתור משהו שחובה לעשות.

ברור לכולנו בשנת 2019 שתהליכי שיווק ופרסום של פעם כבר לא עומדים בזכות עצמם, ושעסק לא יכול להתקדם היום רק באמצעות שלטי חוצות ופרסומות בטלוויזיה. בדיוק כאן נכנס השחקן החשוב באמת במגרש – האינטרנט.

לא מבינים בזה מספיק בשביל לקדם בעצמכם? היעזרו בשירותיה של חברה לקידום אתרים שתעשה בשבילכם את העבודה ביעילות ובקלות.

 

גורמים המשפיעים על התקדמותו של אתר בגוגל

כשמדברים על גורמים המשפיעים על התקדמותו של אתר בגוגל, אפשר לפצל את הנושא לשני חלקים – קידום ממומן וקידום אורגני.

בכל הנוגע לקידום ממומן, הגורמים המשפיעים על התקדמותו של אתר בגוגל הם למעשה גורם אחד – כסף. בית עסק שמוכן לשלם לגוגל עבור קידום האתר שלו, ידורג גבוה מאוד בתוצאות החיפוש של גוגל, כשבתמורה תוצמד המילה "מודעה" לאתר האינטרנט שלו, וכן עבור כל הקלקה על האתר יעביר בית העסק כסף לגוגל. פשוט.

לעומת זאת, כשמדברים על קידום אורגני הגורמים המשפיעים על התקדמותו של אתר בגוגל הם אחרים ותלויים מאוד במקצועיות של מקדם האתרים של בית העסק שלכם.

מנוע חיפוש הגדול ביותר

 

על מה חשוב להקפיד?

בקידום אתרים אורגני חשוב על אחת כמה וכמה להכיר את הגורמים המשפיעים על התקדמותו של אתר בגוגל, כי רק הקפדה אמיתית עליהם תוכל לייצר תהליך קידום אתרים אפקטיבי ויעיל.

בראש ובראשונה חשוב להקפיד על תוכן איכותי, מקורי ויצירתי שמשלב את מילות החיפוש. בצורה זו גוגל יכול לקשר בין בית העסק לבין מילות החיפוש הרלוונטיות לו, ולקדם את הדירוג של האתר.

מעבר לתוכן, חשוב לשלב בתוכן גם קישורים – פנימיים וחיצוניים, שיכולים להקל על גוגל בזיהוי וקישור בין האתר שלכם לבין אותם אתרים. דבר זה ישפיע באופן ישיר על הדירוג ברשימת התוצאות.

בנוסף, חשוב לשלב תוכן שנוגע בתחומים שונים הקשורים לאותו נושא. מאמרים רבים באותו הנושא יוצרים שעמום וחוסר אטרקטיביות, בעוד עושר מאמרים באותו הנושא אך מנקודות מבט וכיוונים שונים יכולים ליצור רלוונטיות שתקדם את האתר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ברירת מחדל
סוגים של מזוודות
מזוודות קשיחות

מעוניינים לבצע רכישה של מזוודות קשיחות מהמותגים הגדולים בעולם? ובכן, באמצעות אתר קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה משלמת ומהנה

פרסום בגוגל ראשית
פרסום בגוגל לעסקים

כיום גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול בעולם אשר בכל חודש מצבעים בו קרוב ל 200 מיליארד חיפושים. הוא מאפשר