נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

חישוב כמויות נדרשות לריצוף 3 טיפים

ריצפה

עריכת שיפוצים בבית כרוכה בהוצאות לא מבוטלות, הן עבור רכישת חומרי גלם והן עבור כוח אדם. חישוב הכמויות של החומרים השונים, הוא משמעותי מאד לקביעת המחיר הסופי של השיפוצים. לכן, כדאי מאד שבעל הנכס יידע לחשב בעצמו את הכמויות, על מנת לעקוב בצורה ראויה אחרי ההתנהלות של השיפוצניק או קבלן הבנייה. בשורות להלן נתמקד בעיקר בחישוב הכמויות הנדרשות של הריצוף. מדוע חשוב לחשב את כמויות הריצוף וחומרי הגלם בכלל? אילו עצות מעשיות כדאי ליישם, על מנת להגיע להערכה מושכלת של ההוצאה בגין רכישת המרצפות? בשורות הבאות נביא לקוראים 3 טיפים חשובים, שיסייעו להם בהערכת ההוצאה בגין רכישת המרצפות עבור תהליך שיפוץ.

סלון ביתי

מדוע כדאי וצריך לחשב את הכמויות של הריצוף וחומרי הגלם בכלל

רבים אינם מבינים את הקשר בין חישוב הכמויות לבין קביעת המחיר הסופי של העבודה. באופן עקרוני, הספק כולל בדרך כלל את מחיר חומרי הגלם במחיר הסופי. עם זאת, לבעלי מקצוע רבים יש נטייה להגזים הן בכמויות והן בקביעת המחיר. להלן 3 עצות לחישוב הכמויות הנדרשות לריצוף.

בנוסף, ייתכן שיהיה עדיף לרכוש את חומרי הגלם באופן עצמאי, או לקבל הצעת מחיר נוספת לרכישה של חומרי הגלם בנפרד. כך או אחרת, חשוב לדעת בדיוק מה רוצים ובאילו כמויות. כשמבקשים הצעת מחיר עצמאית, מגלים פתאום שהספק מוכן לתת הנחה על כמויות גדולות, או שיש לו במלאי פריטים כאלה ואחרים במבצעים או בהוזלות. אם סומכים אך ורק על בעל המקצוע לצורך העניין, הדבר יכול להסתיים בהגדלה ניכרת של הוצאות הרכישה.

3 עצות מעשיות לחישוב הכמויות לריצוף

לקחת דוגמא: חשוב וצריך לקחת דוגמאות של האריחים שאותם אתם מבקשים להתקין בבית או במבנה שאתם משפצים. כשלוקחים דוגמה, אפשר למדוד בדיוק את האורך והרוחב של האריחים. כך, אפשר לחשב בדיוק כמה אריחים נכנסים ליחידת שטח, ולדעת פחות או יותר מה מספר האריחים שיש צורך לרכוש. כדאי לקחת דוגמה של יותר מסוג אחד של אריחים, כך שניתן יהיה להגיע לכדי הערכה מושכלת של הכמויות, ואיתן של המחיר הצפוי של חומר הגלם.

לחשב כמויות כולל אריחים לגיבוי: כשרוכשים אריחים לריצוף, חשוב תמיד לקחת אחוזים מסוימים מהכמות כגיבוי. הדבר חשוב משתי סיבות: הסיבה הראשונה היא שתוך כדי עבודה יש תמיד כמות אריחים שנשברת או ניזוקה. תמיד כדאי שיהיו בסביבה אריחים להחלפה. אי אפשר לסמוך על כך שיהיה אפשר לגשת לספק ולהביא עוד אריחים מאותו הסוג. לפעמים, לספק פשוט לא יהיו יותר אריחים. הסיבה השנייה היא שתמיד כדאי לשמור אריחים נוספים בבית, למקרה של בעיה עתידית שתדרוש הסרה או שבירה של האריחים.

להביא את כל האריחים במשלוח אחד. אסור להתפתות להצעה לספק את האריחים "בתשלומים". זאת, כיון שאף פעם לא בטוח שמה שיסופק בפעימה השנייה, הוא בדיוק מה שהיה בראשונה. חשוב לדעת מראש שכל הכמות נמצאת בידכם, לפני התחלת העבודה. חישוב כמויות הוא הבסיס לעבודת שיפוצים איכותית. לכך, יש לעקוב תמיד אחרי הכמויות.

איטום מרצפות קשות – מה הפתרונות בשבילכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים נותנים שירות
מטוס בשמיים
טיסות כשרות מומלצות

תכנון החופשה העתידית הוא ללא ספק מלאכה לא פשוטה. התכנון איננו פשוט כשמדובר בנופש זוגי, וקשה פי כמה כשמדובר

מדד שירות
ביקורת על חברות הובלות

אם אתם מחפשים אחר שירותיה של חברת הובלות אזי יהיה חשוב מאוד מבחינתכם לוודא כי אתם בוחרים לבחון ביקורות