נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

איך לארגן ארוחת על האש

אוכל משובח

גם אצלכם אבא טוען שהוא אחראי על המנגל אבל בפועל אמא עושה את כל ההכנות ואבא רק צועק שיביאו לו בשר? ארגון ארוחת על האש נשמע פשוט למדי, פשוט להביא כמה בשרים ולזרוק אותם על הגריל, או לפחות זה מה שאבא חושב, האמת היא שארוחת על האש מוצלחת צריך לדעת לארגן, ננסה לעזור לכם להבין איך לארגן ארוחת על האש.

רוצים להצטייד לקראת המנגל? נסו את המוצרים באתר הבא: https://www.bbq.co.il

כמויות הבשר

לעיתים אני מגיע לארוחות על האש ומזדעדע לראות את כמות הבשר שנזרקת לפח לאחריו, משפחות רבות חוששות שיחסר ונוהגות לקנות כמויות גדולות מדי של בשר לקראת הארוחה, הכמות המומלצת של בשר לכל אורח נעה בין 250 ל-350 גרם בשר לאורח, תזכרו שחוץ מהבשר יש עוד אוכל, פיתות, סלטים ותוספות אחרות. בנוסף אם בארוחה אמורים להשתתף ילדים תוכלו להפחית עוד יותר מכמות הבשר שתקנו שכן לרוב הם אוכלים פחות ממבוגרים.

נתח בשר

איזה בשר אתם קונים ומאיפה

כשאתם מתכננים ארוחה משפחתית או ארוחה שצריכה להתאים לכמות גדולה של אנשים חשוב להציע מגוון מספק של בשר, גם אם אתם הכי אוהבים סטייקים וכבד אווז יכול להיות שחלק מהאורחים שלכם מעדיף עוף, בשר רזה או נקניקיות. לכן, כשאתם מתכננים ארוחה לכמות גדולה של אנשים חשוב לאזן בין סוגי הבשר שאתם קונים.

ארוחות פופולאריות נוספות נעות סביב סוג מסויים של בשר, נתח גדול שנזרק על הגריל  או ארוחת כנפיים, אם קבעתם קונספט לכו רק עליו ואל תבלבלו את האורחים שלכם עם סוגי בשר אחרים.

חשוב לקנות את הבשר ממקום שאתם סומכים עליו, אם יש לכם מערכת יחסית ארוכת שנים עם הקצב תסמכו עליו ותמנעו מהרפתקאות אצל קצבים לא מוכרים. יש היום בישראל קצביות מצויינות שמציעות בשר פנטסטי, סטייקים משויישים ברמות הגבוהות ביותר, חלקי פנים שעד לא מזמן לא ידעתם שקיימים וחיתוך איכותי ונקי. אם אתם עדיין קונים בשר בסופר אולי הגיע הזמן להשתדרג.

סלטים

אין ארוחת על האש טובה בלי סלטים שמשלימים אותה, את הסלטים אפשר להכין מראש, בעיקר סלטים מבוססי מיונז או סלטים מבושלים, את הסלטים החיים כמו סלט הירקות הקלאסי עדיף להשאיר לשעה שלפני המנגל עצמו.

תקציב

אם אתם מתכננים מנגל בהשתתפות עצמית חשוב להגדיר תקציב ולהבין מה אפשר לקנות אותו, חשוב לזכור שהכסף שנגבה לא מושקע כולו בבשר, חלקו ישמש לרכישת ירקות, שתייה ושאר תוספות. לרוב מומלץ להוסיף כ-30 אחוז לסכום שתיכננתם להוציא על הבשר לטובת הרכישה של המוצרים הנלווים. אם אתם מתכננים לקנות אלכוהול אז תצטרכו להוסיף כ-50 אחוז לתשלום המקורי.

ארוחת על האש טעימה היא חגיגה אמיתית, כמעט כל משפחה ישראלית נוהגת להנות ממנגל כזה אחת לכמה זמן, תכנון מתאים הופך את הארוחה לטובה עוד יותר ותשאיר לכם טעם של עוד!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נותנים שירות
מטוס בשמיים
טיסות כשרות מומלצות

תכנון החופשה העתידית הוא ללא ספק מלאכה לא פשוטה. התכנון איננו פשוט כשמדובר בנופש זוגי, וקשה פי כמה כשמדובר

מדד שירות
ביקורת על חברות הובלות

אם אתם מחפשים אחר שירותיה של חברת הובלות אזי יהיה חשוב מאוד מבחינתכם לוודא כי אתם בוחרים לבחון ביקורות

סוגי טבעות אירוסין

ישנם סוגים וסגנונות רבים של טבעות אירוסין, והשפע הוא בהחלט רב. המומחים של חברת דיימונד פקטורי מציגים את הדגמים