נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הלוואה ללא ריבית – האם זה באמת קיים?

גם זה קיים ותאמינו או לא, ישנם גופים מסוימים שניתן לפנות אליהם בכדי לקבל הלוואה ללא ריבית. אז מי זכאי להלוואה מסוג זה ובאילו סכומים מדובר? בדרך כלל, כשאנשים מבקשים הלוואה ללא ריבית, מדובר בסכומים שאינם גדולים.

הלוואה ללא ריבית נשמעת כמו חלום רטוב, אך היא בהישג יד עבור אנשים מסוימים. בכדי לעמוד בקריטריונים להלוואה ללא ריבית, יש להוכיח קושי מהותי, להוכיח מצב רפואי המצריך טיפול בהול שאין יכולת לעמוס בעלותו, יש להציג ערבונות ובטחונות ועוד. במקרים מסוימים, אפשר לקבל הלוואה בלי ריבית, כאשר הסכום אינו גבוה וישנו ערבון לכך שחברת האשראי, הבנק או העמותה – לא יחוו נזק כלכלי בעקבות אי היכולת של המלווה לעמוד בהחזרים החודשיים.

 

האם יש סיכוי גבוה לקבל הלוואה בלי ריבית? מה זה מצריך?

הלוואות בלי ריבית אינן שכיחות, ולא קיימים מקרים רבים בהם היא מאושרת, היות וכל גוף או ארגון תמיד יהיו מעוניינים להרוויח את לחמם. ללא ריבית, למעשה אין כל רווח על עסקת ההלוואה, כך שבדרך כלל גופי מימון עסקיים לא יהיו הכתובת הנכונה עבור הלוואה ללא ריבית.

לרוב, הלוואה נטולת ריבית תינתן על ידי עמותות או אפילו חברות ביטוח וגם בנקים. ההלוואות יינתנו רק לאחר שהגוף יוודא כי אכן יהיה ביכולתו של המלווה לעמוד בהחזר ההלוואה. במקרים בהם אתם פותחים חשבון בבנק חדש, אתם לפעמים היו זכאים להלוואות ללא ריבית, ויש אפילו אנשים שאימצו את זה כדרך פעולה קבועה לקבלת הלוואות. כלומר, ישנם אנשים שאחת לתקופה סוגרים את חשבון הבנק שלהם ועוברים אל בנק חדש. זאת, בכדי לקבל הלוואות ללא ריבית.

 

מה הסכום שניתן לקבל בהלוואה נטולת ריבית?

הלוואות בלי ריבית אמנם יכולות להינתן במועד פתיחת חשבון חדש בבנק שונה, אך יש לזכור כי בדרך כלל לא יהיה מדובר בהלוואות סכומים גדולים. במילים אחרות, אל תצפו לקנות דירה על ידי כך שתעברו לבנק אחר ותקבלו הלוואה ללא ריבית.

הסיכויים לקבל הלוואות נטולות ריבית אינם גבוהים, אך המדינה אכן מסייעת לאוכלוסיות מתקשות. במידה ואתם משויכים לאוכלוסייה נזקקת, יש סיכוי שאתם זכאים לקבל את ההלוואות מהסוגים האלו. גם במקרים אלו, יש צורך כמובן להציג ערבים, ביטחונות וכדומה. ניתן לאתר בנקים המלווים ללא ריבית סכומים של עד כ-30,000 ₪, כאשר בדרך כלל תקופת ההחזר לא תעלה על 50 חודשים. שימו לב כי לרוב, ההלוואה תהיה מותנית בכך שתצטרכו לפתוח חשבון חדש באותו בנק ולהעביר אליו לפחות משכורת אחת חדשה. כאמור, כל תהליך עסקי חייב להניב רווחים לאחד הצדדים או לשני הצדדים. במקרה זה, הבנק עושה את רווחיו מכך שאתם תהיו לקוחותיו. בתמורה, תקבלו הלוואה בלי ריבית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נותנים שירות
מטוס בשמיים
טיסות כשרות מומלצות

תכנון החופשה העתידית הוא ללא ספק מלאכה לא פשוטה. התכנון איננו פשוט כשמדובר בנופש זוגי, וקשה פי כמה כשמדובר

מדד שירות
ביקורת על חברות הובלות

אם אתם מחפשים אחר שירותיה של חברת הובלות אזי יהיה חשוב מאוד מבחינתכם לוודא כי אתם בוחרים לבחון ביקורות

סוגי טבעות אירוסין

ישנם סוגים וסגנונות רבים של טבעות אירוסין, והשפע הוא בהחלט רב. המומחים של חברת דיימונד פקטורי מציגים את הדגמים