נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

טיסות כשרות מומלצות

מטוס בשמיים

תכנון החופשה העתידית הוא ללא ספק מלאכה לא פשוטה. התכנון איננו פשוט כשמדובר בנופש זוגי, וקשה פי כמה כשמדובר בנופש עם הילדים. ואולם אחת הבעיות שניצבה בפני יהודים שומרי תורה ומצוות בבואם לתכנן טיול כשר או חופשה כשרה, היתה למצוא מסלולים שבהם ניתן יהיה למצוא מזון כשר בכל אחד מהשלבים. למען הסר ספק – מסעדות כשרות קיימות במגוון רחב של יעדים באירופה, בארה"ב ובעולם בכלל. הבעיה הקבועה שהתעוררה היתה תכנון מסלול על טהרת הכשרות. תכנון מסלול מהסוג הזה מתחיל במציאת טיסות כשרות מומלצות, עובר דרך מסלולי טיול כשרים וכולל גם בתי מלון כשרים כמו מלון קינג דויד פראג, או לכל הפחות בתי מלון שניתן למצוא בסביבתם מסעדות כשרות איכותיות. היכן ומתי נדרשים מטיילים שומרי כשרות למצוא טיסות כשרות? מה מבדיל בין הטיסות הכשרות לבין טיסות אחרות? כיצד משתלבות הטיסות הכשרות בתכנון הנופש הכשר? על שאלות אלה ואחרות נשיב בהמשך המאמר.

טיסות כשרות – מהן ומתי הן נדרשות

טיסות כשרות הן טיסות שבמהלכן מוגשות לנוסעים מנות מזון כשרות המתאימות לצרכים שלהם. (מדריך: שמירת כשרות בחו"ל) בדרך כלל, חברות ישראליות אינן מחזיקות שום מזון אחר למעט מזון כשר. באשר לחברות אחרות, אירופיות או אמריקאיות, נוסע המעוניין במזון כשר חייב לציין את זה מראש ולוודא שהחברה שדרכה הוא מזמין את הטיסה אכן מגישה מזון כשר במקרה הצורך. ואולם יהודים שומרי תורה ומצוות לא מסתפקים רק במזון כשר ומשתדלים לטוס עם חברות שומרות שבת, ובראשון חברת אל על. נוסעים יהודים המקפידים אך ורק על כשרות המזון, עשויים למצוא את הפתרונות שהוזכרו לעיל כמספקים.

בדרך כלל, טיסות כשרות כהגדרתן נדרשות כאשר היעד מרוחק מאד מישראל. במקרים הללו מוגשות מנות מזון לנוסעים, אשר מבחינת שומרי הכשרות הן החלק הבעייתי. בטיסות קצרות שבהן אין הגשת מזון, או שניתן לפסוח על הארוחה עד שמגיעים ליעד, יש פחות חשיבות לאופי המנה המוגשת, אם היא מוגשת. ואולם השנים האחרונות התפתח טרנד נוסף – טיסות לואו קוסט. טיסות כאמור נמכרות במחירים נמוכים, כאשר ניתן לרכוש טיסה גם מבלי לרכוש את הארוחה המוגשת במהלכה. כך, הדבר מותיר חופש פעולה מרבי ליהודים שומרי כשרות לבחור בעצמם את המזון שהם יעלו איתם לטיסה ויסעדו אותו במהלכה.

טיסות כשרות ותכנון הנופש בחו"ל

מלבד הטיסות הכשרות, שהן כשלעצמן ניתנות לפתרון, חייב טיול המיועד ליהודים שומרי כשרות להיות מתוכנן כך שלאורך כל המסלול יוכלו המטיילים ליהנות מארוחות כשרות ולהימנע מבעיות מיותרות בתחום הזה. בעבר, במקרים דומים, נהגו ישראלים רבים לקחת איתם במזוודות עשרות קופסאות טונה, קרקרים וביסקוויטים, למקרה של תקלה או העדר מזון כשר. למרבה השמחה, העידן הזה חלף מזמן ונכון להיום ניתן לתכנן מסלול טיול כשר בקלות יחסית. ניתן לתכנן את המסלול באופן עצמאי, או לרכוש טיול מאורגן המיועד בדיוק לפלח האוכלוסייה המדובר, של יהודים שומרי תורה ומצוות. (נופש כשר שתחזרו ממנו מרוצים).

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נותנים שירות
מדד שירות
ביקורת על חברות הובלות

אם אתם מחפשים אחר שירותיה של חברת הובלות אזי יהיה חשוב מאוד מבחינתכם לוודא כי אתם בוחרים לבחון ביקורות

סוגי טבעות אירוסין

ישנם סוגים וסגנונות רבים של טבעות אירוסין, והשפע הוא בהחלט רב. המומחים של חברת דיימונד פקטורי מציגים את הדגמים