נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

ארגון יומולדת 16 לילד – איזה אטרקציות מומלץ להביא

דוכן מזון

אתם מתחילים לחשוב ולתכנן את יום ההולדת ה 16 של הבן שלכם? חשוב לכם שזה יהיה יום הולדת משמח ובלתי נשכח? אם כך, אתם צודקים, כי מדובר על יום הולדת מיוחד במינו. לכן אנחנו מציעים לכם, בין היתר, לחשוב על מספר אטרקציות שתוכלו להביא לאירוע, כי נערים בגיל הזה זקוקים להרבה גירויים ולאינספור משחקים בחגיגות הללו.

משחקים מכל הסוגים

אומנם זה נכון שבגיל 16 הבנים והבנות כבר לא משחקים בכדור, אך עדיין יש הרבה מאוד סוגים של משחקים אחרים שיוכלו לגרום להם ליהנות. זו הסיבה שבגללה אנחנו ממליצים לכם לשכור שולחנות משחק מבית עידן הקריוקי כי אין נערים ונערות שלא אוהבים שולחנות משחק שונים. זה לא משנה אם אתם מתכוונים לשכור שולחן ביליארד, פינג פונג או אולי שולחן כדורגל, כי בכל מקרה אתם תראו שהשולחנות הללו יהוו את מרכז העניינים. הילדים ישמחו מאוד לעשות בהם שימוש וזו יכולה להיות אטרקציה נפלאה ליום ההולדת ה16 של בנכם האהוב.

שלבו ערכת קריוקי משוכללת

עוד דבר שהילדים יכולים להתלהב ממנו מאוד במסיבות מהסוג הזה, זו ערכת קריוקי. אתם מכירים נערים ונערות שלא אוהבים לשיר? האמת היא, שעמוק בפנים מתחבא בכל אחד מאתנו זמר שרק מחכה לצאת. אומנם אתם לא חייבים לקנות את ערכת הקריוקי, אך אם תשכירו אותה זה כבר יהיה נפלא. הילדים מאוד ישמחו לעלות, לשיר מול כל החברים שלהם ולצחוק, מה שיוסיף כמובן לאווירה המוצלחת של יום ההולדת שאתם מתכננים.

מיקרופון

דוכני מזון – כי בכל יום הולדת צריך גם אוכל טוב

אם חשבתם לרגע שתוכלו לתכנן את יום ההולדת ה16 של הבן שלכם בלי לחשוב על האוכל, כדאי שתדעו שאתם טועים. נערים ונערות בגילאים הללו אוהבים אוכל ולמעשה עבור רבים מהם זו גולת הכותרת. מה שכן, במקום רק להזמין פיצות אתם יכולים לחשוב על אטרקציות יותר מהנות ומתוחכמות, כמו לדוגמא: השכרה של דוכני מזון. יש היום מגוון אדיר של דוכני מזון שביניהם תוכלו לבחור, כך ששווה להשקיע מחשבה בעניין הזה. למען האמת, אנחנו ממליצים לכם גם לראות קטלוג גדול שכולל את כל דוכני המזון הקיימים, כי כך תוכלו לבחור את מה שיתאים ליום ההולדת שאתם מתכננים.

אם חשבתם לרגע לקנות את האטרקציות השונות, בין אם זה כולל את שולחנות המשחק, את ערכת הקריוקי או את דוכני המזון, כדאי שתדעו שאפשר גם אחרת. העניין הוא שסביר להניח שאחרי מסיבת יום ההולדת לא תעשו יותר שימוש בכל הציוד הזה, אז למה להשקיע ולקנות אותו? יש יום חברות שיכולות להשכיר לכם אינספור סוגים של אטרקציות שמתאימות לכל סוגי האירועים, אז למה שלא תיקחו בחשבון אופציה נוחה וחסכונית שכזו?

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים