נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

וואטסאפ להורדה: הורדת וואטסאפ למחשב או שימוש בוואטסאפ web?

לוגו וואטסאפ שוכב


וואטסאפ היא אפליקציית המסרים המידיים ששינתה את חיינו, והפכה אותם להרבה יותר נוחים מהרבה בחינות. מכיוון שוואטסאפ היא חינמית, אנו נוטים להשתמש בה הרבה יותר, ולעתים אין זה נוח במיוחד להקליד מילים רבות במסך הטאץ' הקטן יחסית. יישומי וואטסאפ למחשב הפכו לפופולאריים מסיבה זו, והם מאפשרים לנו נוחות מרבית כשאנו בבית או עם הלפטופ! האם משתלם להוריד וואטסאפ למחשב או להשתמש בוואטסאפ ווב?

שימוש בוואטסאפ במחשב האישי

רבים מאיתנו אימצו לאחרונה את הפריבילגיה, שבשימוש בוואטסאפ דרך המחשב האישי שלנו. כשאנו מקלידים דרך וואטסאפ ווב או יישום שולחן העבודה של וואטסאפ, זה פשוט הרבה יותר נוח, ומאפשר לנו להתנהל גם כשהטלפון אינו מונח לידנו. יתרון נוסף הוא, שאנו יכולים לצרף קבצים הנמצאים על גבי המחשב האישי שלנו, ולשלוח אותם באופן מיידי דרך הוואטסאפ!

 

וואטסאפ להורדה: האם משתלם להוריד וואטסאפ למחשב או להשתמש בוואטסאפ web ?

רבים מאיתנו בוודאי תוהים, האם יש הבדל בין יישום שולחן העבודה של וואטסאפ (וואטסאפ למחשב), ובין "וואטסאפ ווב". והתשובה היא, שלמעשה שני היישומים הם מאוד דומים, ואין ביניהם הבדלים משמעותיים.

ההבדל העיקרי הוא, שוואטסאפ למחשב הוא תוכנה לכל דבר, ולכן הוא מצריך הורדה ותופס נפח מסוים במחשב האישי שלנו. לעומתו, וואטסאפ ווב הוא פשוט לשונית נוספת בדפדפן שלנו – ולכן אינו תופס מקום במחשב.

 

כיצד מתחברים לוואטסאפ במחשב?

כאמור, שתי הדרכים להתחברות הן מאוד דומות. בין אם החלטתם להוריד את היישום, ובין אם החלטתם להתחבר לדף האינטרנט של וואטסאפ ווב, השלבים להתחברות הם דומים:

 

השלב הראשון

כניסה לאפליקציית הוואטסאפ בטלפון הסלולרי שלכם, ולחיצה על מקש שלושת הנקודות בצד שמאל למעלה. בתפריט שייפתח – יש לבחור באפשרות WhatsApp Web.

 

השלב השני

פתיחת דף האינטרנט של וואטסאפ ווב, או פתיחת התוכנה שהורדתם. תוכלו למצוא את דף האינטרנט של וואטסאפ ווב בקלות ע"י הקשת אחד הביטויים "וואטסאפ ווב" או "WhatsApp Web" ובחירה באחד משני הקישורים הראשונים.

 

השלב השלישי

לאחר שביצעתם את השלב הראשון, ייפתח בסלולרי שלכם חלון סריקת ברקוד. סרקו באמצעותו את הברקוד המופיע על גבי מסך המחשב האישי שלכם, וההתחברות תבוצע מיד!

 

וואטסאפ למחשב – טיפים ומידע

פרטיות

שימו לב, שבמידה ולא התנתקתם מהאפליקציה דרך הסלולרי – היא תישאר מחוברת דרך המחשב! זה מאוד נוח, אבל זה גם אומר שכל מי שיש לו גישה למחשב, יוכל לקרוא את הצ'אטים שלכם בקלות.

 

חיבור תלוי סלולר

חשוב להבין, שעל אף שהאפליקציות במחשב כביכול פועלות בפלטפורמה אחרת – הן תלויות בו ולא פועלות כשהוא סגור או כשיש בו בעיה. למרות שיש שמועות שוואטסאפ הולכת לשנות את הנושא הזה בקרוב – נכון לעכשיו הטלפון חייב להיות מחובר על מנת לאפשר לנו גישה לוואטסאפ במחשב.

 

לוגו ווטסאפ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא המלצות ובעלי מקצוע