נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

קידום חברות רהיטים באינטרנט

קידום חברות רהיטים באינטרנט

פתחנו את אתר הרהיטים שלנו, וכעת כל מה שנותר לנו הוא להמתין לכניסות לאתר וללקוחות. קיימות מספר דרכים לקדם את האתר שלנו. קידום חברת הרהיטים שלנו קריטי להצלחתה, שכן כיום נעשה חיפוש מתמיד באינטרנט לפני שמתבצעת רכישה.

מחקרים מראים ש98% מהאנשים עורכים חיפוש מטרים בגוגל לפני שהם פונים לנותן השירות כלשהו.
החשיבות של דירוג האתר בגוגל עולה ועולה עם הזמן, והצורך לקדם את האתר עולה גם הוא. הדבר נובע מההבנה שככל שהאתר שלנו יופיע גבוה יותר בדירוג של גוגל, כך גם יכנסו אליו יותר גולשים, שיהפכו ביום מן הימים בתקווה ללקוחות פוטנציאלים.

אחד הדברים שיש לשים עליהם דגש כשאנו בוחרים חברה שתקדם את חברת הרהיטים שלנו הוא השירות האישי. התהליך אינו נגמר כל כך מהר, ומאוד חשוב לבחור בחברת קידום שמלווה אותנו לאורך כל הדרך.

בנוסף יש לקחת בחשבון שאנו רוצים שיקוף מדדים, כלומר יצירת דוחות נתונים שיראו לנו איפה היינו אז ואיפה אנחנו היום מבחינת כניסות לאתר וקידום חברת הרהיטים. דבר נוסף שקריטי מאוד בקידום האתר שלנו הוא מקצועיות. שירות ונתונים בצד, בסופו של יום היינו רוצים לראות את התוצאות – האם האתר שלנו עולה בדירוג של גוגל.

 

אז איפה ואיך מפרסמים?

  • פרסום בגוגל – מדובר בקידום ממומן. על ידי תשלום לגוגל ניתן להופיע במודעות הראשונות בחיפוש ובכך לקבל קהל ממוקד. למשל חיפשנו את המילה "רהיטים" והאתר שלנו יופיע, כלומר שהאתר יופיע לגולש שאכן מחפש את אותה המילה, ויוצג עבור אותם אנשים שמעוניינים רכישת רהיטים.
  • פרסום בפייסבוק – הפרסום בפייסבוק מפולח עוד יותר מהפרסום בגוגל, שכן פייסבוק מציג את הפרסום שלנו עבור לקוחות פוטנציאלים, שנגדיר לפי כל מיני פרטים לדוגמה- גיל, סטטוס, תחביבים, איזור מגורים. הפרסום המדויק בעל סיכויי הצלחה גבוהים יותר.
  • שיווק תוכן – לאחר ניתוח מעמיק נבין מה מבדל את המוצר שלנו מאחרים ונבליט זאת. בעזרת מומחים נוכל ליצור תוכן איכותי ובשונה ממודעות רגילות, התוכן הוא בר שיתוף ולכן החשיפה מוכפלת. הקידום האורגני נעשה באמצעות מילות מפתח.

 

קידמנו את האתר שלנו וכעת אנו מקבלים מספר רב של כניסות לאתר. אבל כמה מהנכנסים אכן קונים? את הדבר תכריע הנראות את האתר. הכוונה היא שלהפוך גולש ללקוח זה לא כל כך פשוט. למשל, על האתר להכיל מספר רב של תמונות של המוצר, שמציגות אותו מזוויות שונות ובעלות איכות גבוהה ככל הניתן.

כמו כן באתר חייבים להופיע פרטי יצירת קשר, כדי שהלקוח ירגיש זמינות וקרבה. כדאי לפרסם באתר את כל המחירים והפרטים, בניגוד לדעה הרווחת שלדבר על מחיר לפני עלול להבריח את הלקוח, מחקרים מראים שלקוח שלא קיבל את כל המידע הדרוש לו לרוב יעבור אתר. ניתן לקבל דוגמה בקישור הבא: https://booletz.co.il/חדרי-שינה/חדרי-שינה-הורים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא המלצות ובעלי מקצוע