נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

רהיטים מומלצים לבית

חדר ילדים

מעבר דירה (המדריך של מאקו) הוא זמן מצוין לריענון מצבת הרהיטים שיש לנו בבית. בין אם מדוברים ברהיטים שעשו את שלהם מבחינת פונקציונאליות או מראה, כך או כך כמעט ואין מקרים בהם כל הרהיטים שליוו אותנו עד כה עוברים גם לבית חדש. כשאנו באים לבחור ריהוט לדירה חדש עדיף שניקח בחשבון כמה נקודות שיעזרו לנו לבחור מתוך המגוון העצום הקיים בחנויות:

מרכז הבית

  1. מחיר – טווח המחירים של ריהוט ביתי יכול להגיע ממאות לאלפי, עשרות וגם מאות אלפי שקלים ולכן התקציב הוא הבסיס. כמובן שיד חופשית היתה משמחת אבל לא לכולם יש. לכן, אנו ממליצים מראש להכין תקציב ריהוט מסודר שלוקח בחשבון גם את העיצוב שבחרתם לדירתכם. לפרטים ולרכישה – מגוון רהיטים איכותיים ובמחיר הוגן
  2. פונקציונאליות  – הסתכלו בסיס. האם יש בדירתכם רהיטים שאינם תרומים באופן פונקציונאלי לדירה? "צוברי אבק" הם רהיטים שלא נעשה בהם שימוש. (השיטות המנצחות בניקיון האבק) אם יש לכם רהיטים כאלו בסלון הם בעיקר גוזלים מהסלון מקום ומכערים אותו. אנו ממליצים שלא להחזיק בבית מוצרים מאין אלו, הם מקשים על התנועה במרחב ומצרים אותו, על כן מומלץ להעביר הלאה כתרומה או ליד שניה. ריהוט מומלץ הוא כזה שאינו תופס הרבה מקום ומשמש לפעולה קונקרטית.
  3. המרחב הביתי – בדירות קטנות בפרט אבל גם בדירות גדולות יותר, הצבע המרכזי שתבחרו יהיה זה שישקף את אופי הדירה. רהיטים כהים, קירות מחופי עץ כהה וכד' יגרמו לדירה להיראות משמעותית קטנה יותר. קירות, חלונות, מראות ורהיטים בהירים ישוו לדירה מראה גדול ופתוח בהרבה. בחירת הצבעים גם היא דבר שחובה לקחת בחשבון בבואנו לבחור רהיטים מומלצים לבית.
  4. סטיילינג– איזה סטייל בא לכם? מתכתי? אולי עם מוטיבים של עץ וקש? יש קולקציות של ריהוט כמעט מכל סוג. ובגלל שאתם מכירים את עצמכם היא טוב, רק אתם תוכלו להגיד איזה סטייל מתאים לכם מבחינת ריהוט. כמובן שנוחות היא הבסיס לסטייל ומומלץ לבחור את הרהיטים לבית לפי שילוב של נוחות וסטיילינג.
  5. אחסון – רהטים מומלצים לבית הם גם כאלה שיתנו לנו שטח אחסון נוסף וגם לא יתפסו הרבה מקום. למשל במקום ספרייה – מדפים תלויים, או סולם – שגם תופסים פחות מקום, גם בעלי טוויסט מעניין מבחינת נראות ואפשר להשתמש בהם כספרייה לכל דבר ועניין. תנסו.

לסיכום, רהיטים מומלצים לבית הם כאלה שנשתמש בהם כמה שיותר, יהיו נוחים ובסגנון המאפיין ומשקף את העדפותיהם ואישיותם של בני הבית. יש מגוון עצום של מחירים ואפשר לשלב בין מוצרים יקרים יותר לבין מוצרים פשוטים וגם רהיטי יד שניה –כסא נדנדה, ספריית וינטאג'  שתמיד מביאים איתם טאץ' מעניין לבית ונמצאים בד"כ בחנויות יד שניה ושווקים. גם סיבוב באחנויות ריהוט יוכל לעזור למצוא רעיונות והשראה לבית.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
סוגים של מזוודות
מזוודות קשיחות

מעוניינים לבצע רכישה של מזוודות קשיחות מהמותגים הגדולים בעולם? ובכן, באמצעות אתר קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה משלמת ומהנה