נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מדריך קניית יהלומים

526663 / Pixabay

רכישת יהלומים היא רכישה משמעותית ביותר לכל אדם, זאת לאור הערך הכספי הרב כמו גם החשש מרכישה של יהלומים .מזויפים. המומחים של מיליון דיימונדס, מציגים לכם את המדריך המלא לקניית יהלומים

מדריך לקניית יהלומים

הדרך הנכונה לקניית יהלומים

  • ניקיון היהלומים – כלל ברזל בענף היהלומים קובע כי ככל שהיהלום אותו אתם רוכשים נקי יותר, כך הוא יהיה יותר יקר. למעשה, ישנם פגמים שונים אשר יכולים להופיע ביהלום אשר ברוב המקרים ניתן להסיר ע"י ניקוי יסודי, אולם יש פגמים פנימיים אשר חודרים מהחוץ לפנים וכתוצאה מכך היהלום פחות מבריק. לכן, בדקו היטב כי היהלום אותו אתם רוכשים עבר בדיקה של גמולוג מומחה אשר יאשש כי מדובר ביהלום אמיתי וכן יקבע את רמת הניקיון שלו.
  • חיתוך היהלומים – מדובר בפרמטר משמעותי ביותר בכל הקשור לרכישה של יהלומים, זאת משום שהחיתוך הוא תהליך מורכב אשר קובע את גודלו של היהלום שבחרתם, כמו גם את הקוטר. ככל שהחיתוך מתבצע בפרופורציות המושלמות ביותר, כך היהלום אותו אתם רוכשים מגלם את הפוטנציאל המלא, זאת בהתאמה גם לפעולה של הליטוש.
  • ליטוש – בהמשך לסעיף הקודם, ליטוש הוא האופן שבו מלטשים את היהלום בכדי לחשוף את הפאות. לכן, מומלץ לבחור ביהלום עגול אשר מחזיר אור בצורה הטובה ביותר, זאת לאור העובדה כי רכישה של יהלום אשר מלוטש בצורה מורכבת יותר עלול לא לספק את הברק הרצוי.
  • בהירות – מומלץ לבחור ביהלום אשר דרגת הבהירות שלו היא VS, כאשר דרגת בהירות למעשה מתייחסת לכמות ההתגבשות בתוך האבן.
  • צבע – ההמלצה של המומחים של חברת מיליון דיימונדס היא לרכוש יהלומים בדרגת צבע הנעה בין G-H, זאת לאור העובדה כי מדובר בצבעים איכותיים אשר נותנים את התמורה המלאה בעבור השקעה של רכישת יהלומים.
  • משקל היהלומים – בכל הנוגע לרכישת יהלומים, חשוב לזכור כי המחיר אותו תשלמו בעבור היהלומים נוגע בראש ובראשונה למשקלם. ככל שהיהלומים אותם אתם רוכשים גדולים יותר מבחינת קראט, כך הם יהיו יקרים יותר. על כן, זכרו כי קראט אחד = 200 מיליגרם מהמשקל האמיתי, כאשר יהלומים קטנים יותר מכונים "נקודות" והם זולים יותר לרכישה.
  • תעודה גמלונית – תעודה גמלונית היא תעודה אשר חתומה ע"י גאולוג (מומחה ליהלומים) והיא בגדר חובה בכל רכישה של יהלומים. התעודה כוללת מידע מלא של המידה של היהלום, ניקיון, צבעו, גימור וכן מאפיינים נוספים אשר מהווים את תעודת הזהות של היהלומים אותם אתם רוכשים, כאשר חשוב לזכור כי תעודה גמלונית ניתן לקבל רק בעבור יהלום אשר משקלו עובר את 30 הנקודות.
  • רכישה בחנות מוכרת – על מנת שהרכישה של יהלומים תתבצע באופן הטוב ביותר, מומלץ לרכוש רק מחנות מובילה בתחומה, כמו חברת מיליון דיימונדס. למידע נוסף – https://milliondiamonds.co.il
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים ויהלומים
טבעות זהב
מדריך קניית טבעת אירוסין

קניית טבעת אירוסין שתתאים בדיוק לאופי וגם להעדפות של הכלה המיועדת, איננה דבר של מה בכך. למעשה, טבעת האירוסין היא