נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מטבחי חוץ – על מה אסור להתפשר?

בחוץ למנגל

השוואה בין סוגים שונים של מטבחים לגינה, לחצר או למרפסת מחייבת אותנו להתייחס לשיקולים קונקרטיים רבים. במאמר הבא נסביר איזה פרמטרים יכולים להכריע את הכף וגם כמה זה עולה

מטבחים שמותאמים לחלל החוץ מוכיחים את עצמם בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר, מטבחים מן הסוג הזה פשוט מרחיבים משמעותית את החלל שעומד לרשותנו לצורך בישול, אפייה, טיגון או אירוח. בטווח הארוך, המטבחים הופכים לחלק מהבית למרות שהם נמצאים בחצר, בגינה או אפילו במרפסת או על הגג. חוץ מזה, מדובר על השקעה משתלמת כי המטבח משביח את ערך הנכס ומקפיץ אותו בכמה אחוזים למעלה.

 

כך בוחרים את המטבח המושלם

הבעיה היא שלא כל מי שזקוקים למטבח אכן יודעים איך לבחור אותו. ספציפית עם חלל החוץ של הגינה, המרפסת או החצר, יש גם שיקולים שונים שעלינו להתייחס אליהם. בשביל להכריע בסוגיה ולבחור נכון בין סוגים שונים של מטבחי חוץ, אנחנו צריכים להחליט מה חשוב לנו. לאחר מכן כבר קל יותר להשוות בין המטבחים, כמו למשל לפי נתונים אובייקטיביים על מידות, גודל ותקציב.

 

כמה עולה המטבח?

אסור להתפשר על מטבח איכותי שיחזיק מעמד גם אחרי שנים רבות של חשיפה לתנאי מזג האוויר. אמנם האקלים בישראל מושלם לבישול או טיגון בחוץ כי בקושי יש גשם ומשקעים, אבל עדיין חשוב להשוות בין סוגים שונים של מטבחים על פי חומרי הגלם שמהם הם מיוצרים. באותה הזדמנות, אפשר גם לברר לגבי פערי מחירים בין המטבחים ולוודא שהעלות הסופית כוללת אספקה, התקנה וכן הלאה.

 

האם אפשר לקבל אחריות על מטבחי חוץ?

בחירה נכונה של מטבחי חוץ תאפשר לנו לקבל תקופת אחריות ארוכה. גם זה לא שיקול שכדאי להתפשר עליו, כי הרי יכול להיות שבשלב מסוים נרצה ליצור קשר עם בעלי מקצוע שיגיעו על מנת לתקן תקלות במטבח או כדי לחזק את האזורים הרופפים. לכן, רצוי כבר בשלבים מוקדמים מאוד של השוואה בין סוגי מטבחים לבדוק מה כל אחד מהם מציע עבורנו מבחינת תקופת האחריות.

 

שיקולי התקנה למטבח בחצר

העניין הטכני של התאמת המטבח לצרכים שלנו בכלל ולדרישות בחצר בפרט לא פחות חשוב משיקולי התקציב. בעוד מטבח בתוך הבית אנחנו יכולים להתקין יחסית בקלות כי יש כבר תשתית של מים, גז וחשמל – בחצר זה עלול להיות מסובך יותר. בשביל לבחור את המטבח המתאים, אסור לנו להתפשר על התשתית ועל הבטיחות.

 

תחזוקה של המטבח לאורך זמן

לבסוף, כדאי לבחור מטבח שקל לתחזק אותו. תחזוקה פשוטה וקלה תעזור לנו לשמור על ניקיון סביב אזור העבודה, להרחיק חרקים ולמנוע תקלות. אם רוצים להקל על התחזוקה, בוחרים את המטבח לפי המלצות וחומרי גלם איכותיים שמהם הוא מיוצר.

בחוץ למנגל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי