נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

מדריך קניית טבעת אירוסין

טבעות זהב

קניית טבעת אירוסין שתתאים בדיוק לאופי וגם להעדפות של הכלה המיועדת, איננה דבר של מה בכך. למעשה, טבעת האירוסין היא התכשיט היותר יוקרתי והיא בוודאי יקרה ומושקעת יותר מאשר טבעת הנישואין. בנוסף,  אף על פי שחלק ניכר מחנויות התכשיטים נותנות בידי הקונה את האפשרות להחליף את המוצר שנרכש, הרי שהחלפת טבעת האירוסין עלולה להתפרש לא נכון ולגרום לחיכוך לא רצוי בין בני הזוג, עוד לפני שבילו את היום הראשון בחייהם כזוג. נשוי. בשורות הבאות נביא מדריך קצר שיתווה את הדרך הנכונה לרכישת טבעת אירוסין. כיצד אפשר לוודא את ההעדפות והרצונות של בת הזוג? מה אפשר לעשות כדי להיות בטוחים שהטבעת שנבחרה היא הטבעת המתאימה ביותר? להלן התשובות.

 

 כיצד אפשר לוודא את ההעדפות והרצונות של בת הזוג

זוגות רבים, מאורסים או  נשואים או סתם זוג חברים שאוהב להיות ביחד, עובר מדי פעם בפעם ליד חנויות תכשיטים. מרבית הנשים נוהגות לעצור רגע ליד חנויות כאלה ולהסתכל ולנסות לבחור את התכשיטים המועדפים עליהן. יש אומרים שאישה הנעצרת ליד חנות תכשיטים שולחת רמז עבה לבן הזוג באשר לצעד הבא שהוא צריך לנקוט. הדבר איננו נכון בהכרח בכל פעם, אבל מרגע שבן הזוג קיבל את ההחלטה להציע נישואין לחברתו הנמצאת לידו, הוא חייב להתחיל לשים לב לתגובות ולמעשים של האישה. לעיתים, הוא ינסה לברר בעדינות בדיוק מה רצונה של האישה. לחילופין הוא פשוט יכול לשאול אותה ולתת לה להנחות אותו למקום ולתכשיט שאותו היא מעדיפה. מדובר בסוג של משחק, אבל בחלק ניכר מהמקרים זה פשוט מצליח. דרך אחרת וטובה לא פחות,  היא לנסות להתעניין אצל חברות או אפילו אצל אחיות או קרובות של האישה המיועדת, את ההעדפות שלה. הן מכירות אותה יותר טוב ממנו, ובוודאי בכל  הנוגע להעדפות שלה בתכשיטים.

כיצד מוודאים שבחרתם את הטבעת הנכונה

אחרי התלבטויות ואחרי כמה פעמים שהאישה נשאלה באשר לאופי התכשיט שהיא מעדיפה, אפשר ללכת לחנות תכשיטים אחת או יותר כמו Diamondf, ולהצביע ברמה גבוהה של ודאות, על הטבעת הנכונה לארוסה המיועדת. עם זאת, יהיה נכון מצידו של הבעל העתידי המאושר, לקבל חוות דעת נוספת באשר לבחירה שלו.  חוות דעת כזאת יכולה להינתן על ידי חברה קרובה של האישה המיועדת, ואם אפשר –  אפילו על יד אחות, בת דודה  או אישה אחרת המכירה אותה היטב. זאת, כמובן, בתנאי שכל אחת מהנשים שהוזכרו כאן, יודעת לשמור סוד ותעשה את המוטל עליה באופן המועיל ביותר, בלי לפגוע בהפתעה.

חשוב, לפני שבוחרים סופית את הטבעת,  לחזור ולזכור את כל האפשרויות השונות,  ולוודא שאכן מדובר באפשרות המועדפת.  ואולם בשלב כלשהו יש לקחת יוזמה ולרכוש את הטבעת שנראית בעיני החתן המיועד המתאימה ביותר. למרבה הצער,  אין דרך לוודא במלוא מאת האחוזים שה החלטה נכונה.  הדרך הנכונה ואולי הטובה ביותר  היא פשוט לשאול את הכלה המיועדת מה דעתך על טבעת מסוימת, שנועדה לחברה של חבר.אבל כאן,  מסתכנים בחקירה צולבת שעלולה לגלות את ההפתעה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים ויהלומים
מדריך קניית יהלומים

רכישת יהלומים היא רכישה משמעותית ביותר לכל אדם, זאת לאור הערך הכספי הרב כמו גם החשש מרכישה של יהלומים