נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

רשימת ציוד לטיול בדרך המשי שבאסיה

מזוודה

מתכננים טיול אל דרך המשי המפורסמת כל כך? אתם עומדים ליהנות מאחד הטיולים המרתקים בעולם, מסע של ממש. יחד עם מדריך דרך מנוסה, ישנם כמה דברים שאסור לשכוח. בואו נדבר על הציוד שתיקחו אתכם אל מסע בדרך המשי.

דרך המשי הוא מסע קסום. רוב האנשים אשר פוקדים את האזור, חוזרים עם חוויות נצורות בליבם, חוויות שהם לא שוכחים לעולם. אין ספק כי מדובר באחד המסעות המרתקים ביותר בעולם, הכולל מסלולי טיולים מאוד מומלצים ומגוונים. היות ומסלולי הטיולים בדרך המשיך הם מגוונים מאוד, אתם תצטרכו להביא אתכם ציוד מסוים.

 

מה להביא איתי לדרך המשי?

קודם כל, אנחנו בהחלט ממליצים על נעילת נעליים לא פחות ממעולות. גם אם אתם לא מתכננים לצאת אל הליכות רגליות מאוד ארוכות, עדיין כדאי לרכוש נעליים נוחות. המחמירים ירכשו נעלי הליכה עמידות בפני מים, אך אין חובה כזאת. בעוד שישנם אנשים אשר ימליצו להביא אתכם כמה שפחות ציוד, אנחנו נשאיר זאת להחלטתכם.

אם תצאו אל טיול לדרך המשי באופן מאורגן, חלק מהציוד תוכלו להשאיר באוטובוסים. אין ספק כי טיולים מאורגנים לסין ואסיה מצריכים ליווי מקצועי, היות ומדובר במסלולים מורכבים מאוד, שבקלות ניתן לפספס במהלכם נקודות חשובות ויפהפיות. דרך המשי הוא אחד המסעות המרתקים ביותר באסיה ובעולם, הכולל בתוכו חשיפה אל תרבויות מאוד מגוונות. ידעתם למשל, שיהודים נדדו בציר נדידה זה לפני שנים רבות?

מקום באסיה

 

טיול לאסיה והציוד הנדרש

רוכלים וסוחרים יהודים נדדו בדרך המשי, אך לא רק הם. גם יהודים אשר ברחו מרדיפות עברו בדרך המשי, בכוונה לנדוד אל מרחבי סין העצומה. היות וטיול בדרך המשי כולל גם הליכות רגליות, ייתכן ותצטרכו להחליף ביגוד במהלך הדרך (בעקבות הזעה).

בשווקים השונים תוכלו לרכוש גם בגדים מכל הסוגים, ככה שאין טעם להביא אתכם חולצות להחלפה בתיק הגב שלכם. מה שכן כדאי להביא, זה כובע, סנדלי שורש, נעל סגורה וכל מה שגורם לכם להרגיש בנוח. ישנם לא מעט מטפלים בצמחי מרפא, שמגיעים לפחות פעם בשנה אל דרך המשי.

 

תוכלו לרכוש כמעט הכול בדרך המשי

בשווקים השונים ניתן לרכוש גם צמחי מרפא שונים, באמצעותן ניתן לרקוח תרופות מהצומח. בעוד שרקיחת תרופות מן הצומח עשויה להיות מאוד אפקטיבית (אם עושים זאת נכון), הרקיחה של תרופות אלו בהחלט אינה מומלצת אם אין בידיכם את הידע הנכון. אייל וייס הוא מטפל בצמחי מרפא, אותם צמחים שאנשים נוסעים עד לסין בכדי לרכושם.

הרקיחה של צמחי מרפא מצריכה ידע עמוק והבנה בסוגים השונים של הצמחים, בין אם אתם מנסים לאתר פתרון לכאב ראש, בחילה, הפרעת קשב וריכוז, דכאון או חרדה, בעיות פוריות ועוד. באמצעות צמחי מרפא ניתן להפיק תרופות אלטרנטיביות שונות, בעזרתן ניתן לטפל בלא מעט בעיות.

לפרטים נוספים לחצו כאן: https://he.ollami.com.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא חופשות