נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

פטור ממס לרכב חדש – כל המידע

שטרות ומטבעות

ישנם מקרים מסוימים אשר מאפשרים לאדם לרכוש רכב חדש ולהיות פטור מתשלומי מיסים על אותו הרכב שרכש.

בין אם חלילה אתם נכי צה"ל או עולים חדשים בארץ, כדאי לדעת שהזכות הזו היא שלכם ומומלץ לחבקה ב-2 ידיים (אבל לא להוריד ידיים מההגה).

הנה כל מה שצריך לדעת על פטור ממס לרכב חדש.

אם אתם מחפשים אחר רכב משומש בלוחות המשומשים, אנחנו ממליצים, עד כדי מפצירים בכם להפסיק את החיפושים ברגע זה. אנחנו עומדים לדבר אתכם כאן על שיטות מצוינות ודרכים שיעזרו לכם לשבת ברכב החלומות שלכם כבכר ממש בקרוב. על הדרך, בואו נדבר גם על פטור ממס על רכישת רכב חדש. למי מגיע, בהתבסס על איזו סיבה? הנה כל מה שצריך לדעת על רכישת רכבים חדשים בתנאי מימון של 100%, ליסינג פרטי, פטורים ממיסים ומה שבין לבין.

 

הפטורים: מי מקבל פטור ממיסים על רכישת רכב חדש?

בין אם אתם נכי צה"ל חלילה, או שמא אתם עולים חדשים אשר מעוניינים לרכוש רכב חדש בישראל, אתם עשויים להיות פטורים ממס. וכדאי יהיה לבדוק את זה לפני פעולת רכישת הרכב המיוחל.  חשוב ביותר להבין את המספרים הבאים, שעשויים להיות קריטיים במהלך רכישת רכבכם העתידי.

שימו לב, יש להבין כי הכנסותיה של מדינת ישראל, שמגיעות מהמיסים על רכישת רכבים חדשים – היא כלל לא מבוטלת. למעשה, המיסים שמדינת ישראל גובה על רכישת רכבים חדשים היא אפילו די גבוהה (ביחס למדינות אחרות).

 

המיסים שתשלמו על רכישת מכוניות חדשות בישראל

המס היבש, שאותו תצטרכו לשלם למדינה בעת רכישת רכב חדש, הוא למעשה מס קניית הרכב החדש, שמוטל על כל אזרח ואזרחית, למעט חריגים וחריגות. המס היבש על רכישת רכב חדש נכון ל-2020, עומד על 83% מערך הרכב שאתם תהיו מעוניינים לרכוש.

אנחנו יודעים, זה נשמע מופרך לחלוטין ואפילו די בדיוני. ובכן, אתם "תשמחו" לדעת שזהו אינו המס היחיד שאתם עומדים לשלם בבואכם לרכוש רכב חדש. בנוסף למס היבש אשר מוטל על רכישת רכבים חדשים, ישנם גם מיסים אשר מוטלים על חלקי חילוף של הרכב.

 

עוד קצת על מיסים שמשלמים בעת רכישת רכב בישראל

בנוסף למס המוטל על חלקי החילוף של הרכב, ישנו גם את הנושא של המכס וגם מע"מ. אלו, מתווספים יחד עד כדי שהם מגיעים לתוצאה של רמת מס אשר נעה בטווחים בין 113% ועד 128% על כל רכב נרכש. מי שטוב בחישובים, יבין מהר מאוד מדוע נהוג להגיד שהרכבים בישראל הרבה יותר יקרים ממדינות אחרות בעולם.

למעשה, אם רוצים לעשות חישוב מהיר, הרכבים בישראל יקרים בכמעט פי 5 ממדינות אחרות בעולם. לכן, בימינו כבר רוב האנשים נוסעים על מכוניות שנרכשות במסגרות של אשראי, קרי ליסינג פרטי וגם תפעולי. אם אתם מחפשים אחר רכישת רכב חדש, ההמלצה הכי גורפת בימינו היא לרכשו דרך סוכנויות רכבים אשר מציעות לכם את התנאים הכי אטרקטיביים על רכישת רכב חדש.

 

רכישת רכב חדש דרך קפיטל מוטורס וכל הסיבות לעשות כך

בסופו של דבר, כשיש מימון של 100% וגם ריביות נמוכות על ההחזרים החודשיים, למה שלא תנהגו ברכב שאתם חולמים עליו? בשלב זה אנחנו רוצים שתכירו את חברת קפיטל מוטורס – יבואן מקביל של רכבי יוקרה, ספורטיביים, רכבי SUV, רכבי מיני וסופר מיני, ייבוא אישי ועוד.

אם אתם מחפשים אחר ריביות נמוכות על עסקאות ליסינג פרטי, אולי גם 100% מימון על רכב, סוכנות קפיטל מוטורס היא מי שמומלץ לפנות אליה. עם המון ניסיון מקצועי בעולם הרכב, הסוכנות תייעד עבורכם יועץ רכב מקצועי אשר יעשה לכם סדר בבלגן.

 

ייעוץ לפני רכישת רכב למען התאמה ושידוך מושלמים

לאחר שהוא יבין מה הצרכים שלכם ומה המטרות מהרכב המיוחל, אתם תדעו בדיוק איזה רכב עונה על הדרישות שלכם ובאילו תנאים של עסקה. ועוד משהו אחרון שחשוב לזכור. בין אם אתם מתכננים לרכוש פולקסווגן חדשה, יונדאי או סוזוקי, קודם כל יהיה מומלץ לעבור בסוכנויות הרכב השונות ולבצע השוואת מחירים.

השגתם הצעת מחיר טובה יותר על רכישת רכב חדש? בפעמים רבות יהיה אפשרי להשוות מחירים אל מול סוכנויות ותיקות כמו קפיטל מוטורס. בהצלחה!

 

רכב חדש

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מס