נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הקמת עסק חדש – המדריך המלא

צעדים נכונים בעסק

ישבתם, חשבתם, תכננתם, בניתם, יצרתם והנה זה מגיע – אתם מקימים עסק! אז לפני שתתחילו עם בירוקרטיות, תכנונים, תקציבים ועוד, נאחל לכם בהצלחה ושהעסק יניב לכם רק דברים טובים, ובשביל לקדם אתכם צעד אחד קדימה אל ההצלחה הכנו לכם את המאמר הבא: הקמת עסק חדש – המדריך המלא. אז הנה כמה טיפים שיוכלו לסייע לכם בהקמת העסק החדש. בואו נתחיל!

 

הקמת עסק חדש – המדריך המלא

אז ראשון הטיפים במדריך המלא להקמת עסק חדש הוא לעצור ולחשוב. הקמתם עסק חדש, זה נכון, אבל עצרתם רגע לשאול את עצמכם למה פתחתם אותו? מה בתחום העסק מסקרן, מרתק ומרגש אתכם כל כך, עד כדי להפוך את מה שהיה עד לא מזמן תחביב או מחשבה לעסק אמיתי עם לקוחות אמיתיים?

הקדישו זמן בלענות על השאלות האלו. תשובות ענייניות ואמיתיות יובילו אתכם להעמקת הקשר הרגשי שלכם עם העסק, ויהוו סיבה מעולה להרים לעצמכם כשתצליחו, וכן סיבה שבגינה גם במקרים של כשלון או עיכובים תוכלו להרים את הראש ולהמשיך הלאה. חלק מהקמת עסק חדש הוא להתכונן לכל המצבים, והשלב הראשון בתכנון הזה הוא לחוש תחושות מוטיבציה גדולות כלפי העסק שלכם.

מד נתונים

 

העריכו את העסק שלכם מראש

דעו לאיפה אתם נכנסים לפני שתציבו מטרות גדולות לעסק שלכם. אם העסק שלכם הוא עסק כמו חנות מזון לחתולים, דעו מראש שקהל היעד שלכם הוא כזה שיש לו חתולים בבית, ולא כל אחד שיחלוף על פני החנות שלכם יתעניין בה. בנוסף, חשבו מה המוצרים שאת מחזיקים בעסק שלכם. האם אתם הייתם רוכשים אותם במחירים שנתתם למוצרים? רק תשובות אמיתיות וכנות יוכלו להוביל אתכם לציפיות ריאליות והצלחה אמיתית.

 

בהתחלה מפסידים

זהו אולי הטיפ החשוב ביותר במדריך המלא להקמת עסק חדש. כל עסק באשר הוא מתחיל מלהפסיד. כספים שהשקעתם בהקמת העסק, בניית אתר, התייעצות עם עורכי דין ורואי חשבון, מיתוג ועוד – הם כספים שלא תראו בחזרה בקרוב. לעסק לוקח זמן להתייצב ולבסס את עצמו, וחשוב מאוד לדעת את זה לפני שנכנסים למעגל של התבאסות ושאילת שאלות. היכנסו לעסק החדש בידיעה שבהתחלה גרף ההוצאות שלכם יהיה גדול יותר בהרבה מגרף ההכנסות. זה בסדר.

 

בלתי צפויים

בלתי צפויים הם חלק בלתי נפרד מהקמת עסק חדש ומהחיים בכלל. החיים מזמנים לנו כל מיני מצבים בלתי צפויים, וכדאי לדעת שיום אחרי מכירות גדולות יכול להגיע יום בלי הכנסות. היערכו לכל מצב מראש, ערכו סקר שוק ותוכלו להתכונן כמה שיותר לבלתי צפויים.

 

אתר לדוגמה

מקימים עסק חדש? כדאי להסתכל על כמה אתרי אינטרנט קיימים כדי לקבל השראה. האתר של חברת אירית הובלות לדוגמה הוא אתר שבנוי בצורה ידידותית, מעוצב בצורה נכונה ואינפורמטיבי. כך בדיוק אתר של עסק אמור להיראות. עד כאן מאמר הקמת עסק חדש – המדריך המלא. בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כספים