נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום בגוגל ראשית

כיום גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול בעולם אשר בכל חודש מצבעים בו קרוב ל 200 מיליארד חיפושים. הוא מאפשר כיום לבעלי עסקים לקבל אפשרויות שלא היו ניתנות בעבר, באמצעות שימוש נכון ומושכל. דניאל מסטר, מנכ"ל ובעלים של סוכנות הדיגיטל מסה מדיה מסביר.

 

ההשפעה של פרסום בגוגל על הצרכנים

גוגל הוא כיום מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם, והוא מחזיק במספרים כמעט בלתי נתפסים: בכל חודש מתבצעים 200 מיליארד חיפושים, כלומר מספר מדהים של 2.5 מיליון חיפושים בשנייה בכל רחבי העולם. מעבר למנוע החיפוש של גוגל, קיימים כלים נוספים אשר באמצעותם יכולים בעלי עסקים לפרסם: גוגל מפות, ג'יימיל, יוטיוב ועוד. על כן, מדובר בפוטנציאל אדיר אשר בכוחו להגדיל את החשיפה באופן חסר תקדים ואשר למעשה בכוחו לגרום גם לעסקים קטנים ובינונים לקבל בולטות ברשת ובכך להוות תחרות גם למתחרים גדולים מהם.

 

פרסום בגוגל

מהו היתרון של פרסום באמצעות גוגל?

גוגל מאפשרת לגולשים לבצע חיפוש עבור מוצר או שירות בהם הם מעוניינים, באופן שבו הוא יקבל מענה מדויק לצרכיו. לאור העובדה כי מדובר במיליארדי גולשים, גוגל הצליחה במשך השנים לפתח מערכות מתקדמות אשר דרכן ניתן להבין פרמטרים שבעבר נראו דמיוניים: פילוח מדויק של קהלי יעד לפי מקום, גיל, מגדר, העדפות אישיות והתנהגותו ברשת, כל זאת ע"י אלגוריתמים מיוחדים וחכים אשר בעזרתם ניתן לבצע פרסום ממוקד ויעיל. כיום, שטחי פרסום בגוגל לעסקים נחשבים לטובים והאיכותיים ביותר בעולם האינטרנט ותוצאות הקמפיינים הפרסומים אשר יכולים להתבצע הן באופן אורגני והן באופן ממומן, מוכיחים את עצמם פעם אחר פעם. למעשה – מדובר בהצלחה כמעט וודאית, זאת בתנאי כי מתבצעים כל התנאים ההכרחיים ואשר מותאמים לבקשות של גוגל.

 

מה מאפשר פרסום בגוגל?

פרסום בוגל מאפשר להציע מודעות ממומנות, אשר מופיעות בתוצאות החיפוש האורגני ומותאמות למילות החיפוש אותן הגולש הקליד. כאשר מתחילים בפרסום באמצעות גוגל, תופיע המודעה הממומנת באופן מיידי בתוצאות החיפוש. בכך, ניתן להתחיל לקבל פניות מלקוחות מבלי להמתין עד שהאתר יקודם באופן אורגני, ובכך לגרום למעשה להגדלה מידית של קהל הלקוחות. פרסום בגוגל עדיף לעסקים המציעים שירותים או מוצרים שגולשים נוטים לחפש באמצעות מנוע החיפוש, וחשוב מאוד לבצע את ההתאמות הנדרשות הכוללות בין היתר: ביצוע אדפטציה לאתר כך שיוכלו להיכנס אליו מכל מכשיר סלולרי או חכם, כתיבת תוכן איכותי ומעניין אשר יניע את קהל הלקוחות לפעולה של רכישה וכן לבצע חשיבה טרם הפרסום לגבי התקציב המיועד, אשר יכול לנוע בין עשרות שקלים ועד עשרות אלפי שקלים, תלוי במטרות וביכולת של בעלי העסק. חברת מסה מדיה מתמחה בפרסום באמצעות גוגל ומעניקה שירותים רבים לבעלי עסקים אשר מעוניינים לקדם את העסק שלהם באמצעות פרסום בגוגל. פנו בהקדם לקבלת הצעת מחיר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ברירת מחדל
סוגים של מזוודות
מזוודות קשיחות

מעוניינים לבצע רכישה של מזוודות קשיחות מהמותגים הגדולים בעולם? ובכן, באמצעות אתר קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה משלמת ומהנה