נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

כלי גינון חשמליים

כלי גינון חשמליים

כל גנן מקצועי יודע כי על מנת לספק ללקוח גינה מטופחת ונקייה ישנה חובה להשקיע בכלי גינון חשמליים מתקדמים אשר חוסכים זמן וכסף.

 

מהם הכלים הפופולריים ביותר?

  • מכסחת דשא: בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית הרבה בתחום של מכסחי הדשא, קיימים כיום בשוק שני סוגים עיקריים של מכסחות דשא: מכסחת דשא מכאנית ומכסחת דשא חשמלית. לרוב, מכסחת דשא מכאנית מתאימה יותר לטיפול בשטח לרוב, זאת מאחר והיא ניתנת להתאמה טובה יותר לתנאי שטח שונים והיא נחשבת לנוחה ונעימה. מכסחת דשא מכאנית היא לרוב מערכת חזקה יותר מאשר חשמלית, והיא נוחה מאוד לשימוש מאחר וניתן לנוע איתה באופן חופשי. החיסרון הבולט של מכסחת דשא מכאנית נעוץ בעובדה כי היא מחייבת אספקת דלק שוטפת וכן תחזוקה נאותה למנוע, מה שמחייב למעשה קנייה של מכסחת דשא איכותית וחזקה אשר תחזיק לאורך זמן ואשר תספק את העבודה הנדרשת. מכסחת דשא חשמלית נחשבת כיום לפופולרית ביותר, זאת מאחר והיא מסוגלת לפעול באופן עצמאי ומבלי התערבות הגנן, זאת באופן כזה שהיא יכולה להתגבר על מכשולים לאורך הדרך ולנוע בטווח אשר הוגדר ע"י הגנן. מדובר במערכת חכמה מאוד, אשר יודעת לספק מידע הכרחי ונחוץ עבור הכוללים את כמות הסוללה אשר נותרה כמו גם יכולת להתאים את עצמה לכל סוגי הגינות
  • מערכת השקיה חכמה: כל גנן מקצועני יותר כי עבור ביצוע עבודת הגינון בצורה הטובה ביותר יש להשתמש בכלים מתקדמים כגון מערכות השקיה חכמות. מערכת ההשקיה האוטומטית היא מערכת חכמה אשר מופעלת ע"י מחשב, ואשר באמצעותה ניתן להוציא מים בכמות מדויקת ובדיוק למקום המבוקש.
  • מפוח עלים: כידוע לכל אדם, עלים היא בעיה סביבתית קשה אשר רבים סובלים ממנה ומעוניינים להיפטר ממנה באופן מידי. בעבר ביצוע הפעולה הסיזיפית הזאת הצריך עבודה ידנית, אשר גזלה זמן עבודה רב כיום קיימים בשוק מפוחי עלים חשמליים אשר מעיפים את העלים למקום הרצוי ובכך מותירים את הגינה נקייה ויפה למראה זאת במינימום זמן ומאמץ ובצורה מקצועית וחכמה.
  • מגזמת חשמלית – גוזמי גדר חיה חשמליים, המוכרים יותר כגוזמי גדר חיה נטענים, יודעים להציע כיום חוויית עבודה דומה לזו של הגוזמים המוטוריים, בעיקר בזכות טכנולוגיית הסוללה הנטענת. מגזמת חשמלית פועלת על סוללות, והסוללות הללו יכולות להתאים גם לכלי גינון חשמליים אחרים אשר גם הם נטענים. מדובר ביתרון משמעותי המאפשר להעביר את הסוללה מכלי לכלי, בהתאם לסוג העבודה, ולטעון אותה באמצעות מטען מהיר, במהלך יום העבודה, מה שגורם לחיסכון משמעותי בזמן ולאיכות עבודה טובה ומוצלחת יותר.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר לגבי כלי גינון חשמליים? פנו עוד היום לחברת שרות וציוד, חברת השירות והציוד המובילה בישראל כיום בתחום הגינון החשמלי בישראל המספקת מגוון של פתרונות.

 

גינה מושלמת עם כלי גינון

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שונות
ניקוי ספות קרדית האבק
ניקוי ספות – קרדית האבק

אומנם פעולה של ניקוי ספות היא איננה פעולה שרובנו אוהבים לבצע, אבל ישנה חשיבות גדולה לניקוי יסודי – זאת

תהליך לקבלת דרכון פורטוגלי
הוצאת דרכון פורטוגלי

על מנת לקבל דרכון פורטוגלי חשוב קודם להוציא אזרחות פורטוגלית. מהו התהליך? כל הפרטים. הוצאת אזרחות פורטוגלית תהליך הוצאת