נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הר הביטוח – עושים סדר בביטוחים!

עושים סדר ראשית

מתי בפעם האחרונה בדקתם כמה כסף אתם באמת מוציאים בחודש על ביטוחים? האם גם אתם שייכים לאותם האנשים שעושים במהלך החיים עוד ועוד ביטוחים ״לכל צרה שלא תבוא״? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. טבע האדם הוא כזה שגורם לו לעשות כל ביטוח אפשרי כי זו הדרך הכי טובה שיש לדעת שאפילו אם צרה תגיע, יהיה לנו איך להתמודד איתה. הרעיון כשלעצמו כמובן חיובי, אך בפועל רבים מאיתנו עושים הרבה יותר מידי ביטוחים. אומנם אין שום דבר רע בידיעה שיש לנו ביטוח לכל תחום של החיים ולכל נושא, אך מצד שני, האם יש סיבה לשלם כפול על אותם ביטוחים? והאם אתם רואים טעם לשלם על אותו סעיף בכמה פוליסות שונות? התשובה היא כמובן לא. עם זאת, בפועל רוב האנשים משלמים על אותו ביטוח לפחות פעמיים, מה שמסתכם במאות שקלים בשנה ולפעמים יותר. לכן, אם מישהו היה מגיע ואומר לכם שתוכלו לעשות סדר בדברים, לא הייתם רוצים לנסות זאת?

עושים סדר

כל היתרונות של הר הביטוח

 

במידה וגם אתם נחרדים מהמחשבה שיהיה עליכם לפנות אל חברות הביטוח השונות שאצלן יש לכם ביטוחים, אפשר להבין ללבכם. אין דבר מרגיז יותר מאשר לנסות לקבל מידע מפורט מחברות הביטוח השונות, מה גם שלא כולנו זוכרים איפה יש לנו ביטוחים ואיך קוראים לחברות הביטוח. משמעות הדברים היא שאיבדנו את האפשרות לשנות את הביטוח? לבטל אותו? או אולי לאתר סוג של חיסכון שעשינו בחברת ביטוח כזו או אחרת? היום התשובה לכך שלילית. כלומר, היום אתם לא חייבים לפנות לכל חברת ביטוח בנפרד ולנסות לקבל ממנה מידע, כי היום הר הביטוח מרכז עבורכם את כל הנתונים האלה. היוזמה שעונה לשם הר הביטוח קמה בדיוק בגלל שאתם לא היחידים שיש להם בלגאן בנושא הזה. משמעות הדברים היא שאם אתם רוצים – תוכלו לפנות אל הר הביטוח ובעזרתו לעשות סדר בדברים. יהיה עליכם לתת פרטים אישיים כמו שם ושם משפחה, ובהתאם לכך המערכת של הר הביטוח כבר תעשה עבורכם את כל החיפושים שצריך. המערכה מחוברת לחברות הביטוח הגדולות והמובילות בישראל כך שתוך זמן קצר מאוד היא תשיג עבורכם כל פיסת מידע שצריך.

 

מה תעשו עם הנתונים הללו?

 

כל מי שפונה אל הר הביטוח שיעזור לכם לחסוך רוצה לקבל דוח מפורט אך האמת היא, שלא כולם עושים עם הדוח הזה יותר מידי. יש אנשים ששמחים רק להבין איפה נמצא הכסף שלהם ואילו אחרים נחרדים כשהם רואים את התוצאות. מדהים לגלות כמה כסף אנחנו ״זורקים״ בשנה על ביטוחים מיותרים ולכן עם קבלת המידע בהחלט תוכלו להכניס שינויים. זה אומר שתוכלו לפנות אל חברות הביטוח השונות שאצלן יש לכם מוצרי ביטוח כאלה ואחרים ותוכלו לבקש לעשות שינוי. ראשית, בכל שלב יש אפשרות לבטל ביטוחים מסוימים שיש לכם ושנית, יש אפשרות גם לבטל רק סעיפים מסוימים מהפוליסות. הדבר החשוב באמת הוא להבין שהכול נמצא תחת השליטה שלכם, אפילו שההתמודדות מול הדוחות של חברות הביטוח בדרך כלל אינה פשוטה. נצלו את הר הביטוח כדי לעשות סדר בדברים ותראו שתחסכו לא מעט כסף בכל שנה!

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ברירת מחדל
סוגים של מזוודות
מזוודות קשיחות

מעוניינים לבצע רכישה של מזוודות קשיחות מהמותגים הגדולים בעולם? ובכן, באמצעות אתר קרי אונליין תוכלו לבצע רכישה משלמת ומהנה

פרסום בגוגל ראשית
פרסום בגוגל לעסקים

כיום גוגל הינו מנוע החיפוש הגדול בעולם אשר בכל חודש מצבעים בו קרוב ל 200 מיליארד חיפושים. הוא מאפשר