נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.

הוצאת דרכון פורטוגלי

תהליך לקבלת דרכון פורטוגלי

על מנת לקבל דרכון פורטוגלי חשוב קודם להוציא אזרחות פורטוגלית. מהו התהליך? כל הפרטים.

הוצאת אזרחות פורטוגלית

תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי מתחיל בראש ובראשונה בקבלת אזרחות פורטוגלית. השלב הקריטי ביותר לקבלת אזרחות פורטוגלית היא קבלת האישור מהקהילה היהודית בפורטוגל, וזאת רק לאחר שהוגשו כלל המסמכים הרלוונטיים אשר מוכיחים את הזיקה של המבקש לאנוסי ספרד ופורטוגל.  כאמור, על מנת להוציא דרכון פורטוגלי יש להוכיח קשר דם לצאצאי למגורשי ספרד ופורטוגל. למעשה, רבים מיוצאי עדות המזרח הינם צאצאים של מגורשי ספרד, לכן קל יחסית להוכיח קשר למגורשי ספרד ופורטוגל במאה ה-15. בחוק האזרחות הפורטוגלית מופיעה רשימה גדולה יחסית של שמות משפחה אשר אופייניים למגורשי ספרד, ולמעשה כל ישראלי הנושא את אחד משמות המשפחה ברשימה זו יכול במקרים מסוימים באמצעות מחקר גנאלוגי להוכיח זיקה וקשר דם למגורשי ספרד ופורטוגל. כדי להקל על תהליך המחקר הגאולוגי, כמו גם על השלבים הנוספים בתהליך של קבלת הדרכון הפורטוגלי מומלץ מאוד לפנות לחברה מקצועית ומנוסה אשר לה ניסיון בתחום  ואשר יכולה לעזור לאסוף מסמכים המאמתים קשר דם למגורשי ספרד וכן מסמכים נוספים להוכחת קשב היסטורי ותרבותי ליהדות פורטוגל.

 

 

דגל פורטוגל - אזרחות

 

הוצאת דרכון פורטוגלי

כאמור, כאשר שולחים לרשויות בפורטוגל בקשה לקבלת אזרחות יש לצרף מסמכים שונים להוכחת קשר דם למגורשי ספרד ופורטוגל, ולהוכחת קשר תרבותי לאחת מהקהילות היהודיות השומרות על מסורת יהודי פורטוגל. על פי חוק האזרחות הפורטוגלי על מבקש הבקשה להשיג אישור מהקהילה היהודית בפורטוגל המעיד על הקשר שלו לקהילה יהודית וכן מסמכים נוספים אשר ביניהם תעודת לידה, צילום דרכון ישראלי וכן אישור מהמשטרה על עבר פלילי נקי. בנוסף, על מנת להוציא דרכון פורטוגלי יש להגיש מסמכים כגון אילן יוחסין של חמש דורות אחורה, רשומות משפחתיות, מסמכים מארכיון הקהילה היהודית כמו תעודות לידה, נישואין, כתובה, רשימת בר מצווה וברית, תעודות פטירה רלוונטיות ועוד. כמו כן, כל המסמכים הללו צריכים להיות חתומים ע"י נוטריון ומתורגמים לפורטוגזית, ולכן חשוב מאוד לפנות לחברה מקצועית אשר תדע לבצע את כל הפעולות הללו כאשר תפקידו של הנוטריון הוא למעשה לתת תצהיר כתוב וחתום המוכיחות ומאמתות את המסורת בעל פה העוברת בקרב בני משפחתו של מגיש הבקשה, כמו גם שלל המסמכים אשר הועברו לאישור. לאחר קבלת האישור העקרוני מהקהילה היהודית, ניתן להגיש את המסמכים למשרד הפנים הפורטוגלי ולקבל אזרחות ודרכון פורטוגלי.

    מעוניינים להתחיל בהליך של הוצאת אזרחות פורטוגלי? חברת easy nationality היא חברה בעלת וותק רב בליווי של ישראלים רבים בתהליך, זאת באמצעות עורכי דין מהטובים בתחום וליווי צמוד לכל אורך התהליך. במהלך השנים מאות מלקוחות החברה קיבלו אזרחות פורטוגלית ונהנים משורה של יתרונות אשר בכוחם לשנות את עתידכם לחלוטין ובמידה שלא תייאמן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא שונות
ניקוי ספות קרדית האבק
ניקוי ספות – קרדית האבק

אומנם פעולה של ניקוי ספות היא איננה פעולה שרובנו אוהבים לבצע, אבל ישנה חשיבות גדולה לניקוי יסודי – זאת

כלי גינון חשמליים
כלי גינון חשמליים

כל גנן מקצועי יודע כי על מנת לספק ללקוח גינה מטופחת ונקייה ישנה חובה להשקיע בכלי גינון חשמליים מתקדמים